Competiţia „Best Moving Generation Flashmob 2015” îşi celebrează câştigătorii!

1

Programul naţional „Suntem generaţia în mişcare!”, iniţiat de Fundaţia PRAIS, a angrenat timp de o lună peste 250 de elevi din 9 licee din Bucureşti şi Ploieşti care s-au înscris cu creaţiile lor la prima ediţie a concursului „Best Moving Generation Flashmob 2015”.

Elevii din clasele a IX-a şi a X-a au fost invitaţi să realizeze conceptul, coregrafia şi filmarea unui flashmob. Singura condiţie a fost ca numărul de participanţi să fie de minim zece elevi, care să-şi dorească să danseze şi să promoveze direct în randul prietenilor, familiei şi cunoscuţilor bucuria de a face mişcare.

Liceul teoretic A.I.Cuza, Locul I Ploiesti

„Provocarea s-a dovedit redutabilă: creativitate, talent, sincronizare şi, mai ales, capacitate de auto-promovare în social media. Intensitatea competiţiei a făcut ca fiecare „like” obţinut de liceeni (dintre cele peste 8.700 acumulate de ei pe pagina de Facebook şi pe canalul YouTube) pentru cele 9 videoclipuri înscrise în concurs să fie aşteptate cu înfrigurare şi urmărite de toţi participanţii. Concursul a generat peste 50.000 de vizionări pe canalul oficial de YouTube – www.youtube.com/user/GeneratiaInMiscare, a declarat Silvia Bucur, Preşedintele Fundaţiei PRAIS.

În Bucureşti, câştigătorul primului loc a fost flashmob-ul realizat de 53 de elevi ai Colegiului Tehnic Mecanic „Griviţa”, care au reuşit să strângă un total de 2.554 de like-uri pe cele două platforme de social media ale proiectului. La mică distanţă, pe locul II în top s-au situat cei 26 de elevi ai Colegiului Economic „Hermes”, care au convins 2.236 de prieteni să le dea like-ul mult râvnit. Pe următoarele locuri în top s-au situat flashmob-urile realizate de cei 17 elevi de la Colegiul Economic „Costin C. Kiriţescu” care au obţinut Premiul III, de cei 33 de elevi de la Colegiul Economic „Virgil Madgearu” – Premiul Special şi Premiul pentru Creativitate, şi de cei 62 de elevi de la Liceul Teoretic „Mihail Sadoveanu” care au primit Premiul Special.

În Ploieşti, marele câştigător a obţinut 1.139 de like-uri adunate de echipa de 19 elevi ai Colegiului Naţional „Alexandru Ioan Cuza” care au primit şi Premiul pentru Creativitate. Premiul II a fost câştigat de 16 elevi de la Liceul Tehnologic de Transporturi, urmaţi de 17 elevi ai Colegiul Economic „Virgil Madgearu” care au obţinut Premiul III, şi de 12 elevi de la Colegiul Tehnic „Toma N. Socolescu” – Premiul Special.

„Suntem generaţia miscare!” www.generatiainmiscare.ro este un proiect educaţional, de marketing social ce se va derula timp de 3 ani, bazat pe metodologiile EPODE şi care are ca obiectiv principal promovarea beneficiilor activităţilor fizice şi a sportului în rândul adolescenţilor. EPODE International Network (EIN) reuneşte 29 de ţări fiind cea mai mare reţea internaţională de prevenire a obezităţii infantile. Fundaţia PRAIS este membru activ şi model de bună practică în cadrul EIN. Dezvoltarea acestui proiect educaţional în ţara noastră este posibilă datorită Grantului Coca-Cola Foundation câştigat de către Fundaţia PRAIS în urma unei selecţii de proiecte organizată la nivel internaţional.

Partenerii instituționali ai proiectului „Suntem generaţia în mişcare!” sunt: Ministerul Tineretului şi Sportului, Inspectoratele Şcolare din Bucureşti şi Judeţul Prahova, Consiliile Elevilor din Bucureşti şi Ploieşti, Primăria Municipiului Ploieşti, Universitatea Naţională de Educaţie Fizică şi Sport din Bucureşti, Şcoala de Antrenori „Ioan Kunst Ghermănescu”, Federaţia Română de Culturism şi Fitness, Federaţia Română de Dans Sportiv, Federaţia Română de Fotbal, Federaţia Română Sportul pentru Toţi.

Despre Fundaţia PRAIS

Fundaţia PRAIS a fost creată în 2002 de către PRAIS Corporate Communications. În cadrul proiectelor sale naţionale, susţine 4 mari cauze: accesul la educaţie şi la dezvoltare personală, o economie sustenabilă bazată pe inovaţie, competitivitate şi etică, promovarea stilului de viaţă sănătos, grija faţă de mediu.

Fundaţia PRAIS s-a implicat cu succes în ultimii 12 ani în proiecte educaţionale naţionale din domenii precum: promovarea mişcării şi a nutriţiei sănătoase, siguranţa produselor alimentare, protecţia mediului, promovarea tinerelor talente. Programele au angrenat milioane de elevi, familii, cadre didactice, public general şi au creat alianţe de valori între parteneri publici şi privaţi, lideri de opinie, specialişti locali şi internaţionali, reuniţi pentru a servi împreună cauze sociale globale dedicate viitorului tinerei generaţii.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Un comentariu

  1. Pingback: Zelist Blog » Blog Archive » 28 mai – 3 iunie 2015 – Saptamana in Social Media

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.